2011. február 17., csütörtök

Kártevők

Posted in , , by lebegőlány | Edit
Az este a nagyszobában tv-t néztem. Erről a szobáról tudni kell, hogy teli van bútorokkal és van egy kis hely közlekedni. A tv előtt van egy franciaágy, mellette meg az ablak amin le volt engedve a redőny.
Ültem a számítógép előtt és közben ment a Family Guy. El voltam merülve az internet világában, mikor nagy koppanást hallottam az ablak felől. A macskáim mind felriadtak az édes álmukból. Átvágtattam a szoba túlsó oldaláról és kinyitottam az erkély ajtót. Kinéztem a redőny résén, hátha meglátok valakit, de senki sem volt kint. Vártam pár percet, hátha megint előjönnek és láthatom ki volt. Számításaim beváltak.
Mikor megjelent lent egy szőke kócos fejtető, osonó léptekkel, én azonnal felhúztam a redőnyt és kiálltam az erkélyre. Kiderült, hogy nem volt egyedül. Kis tizenegy-tizenkét évesek voltak. A szőke kisgyereknél egy jó nagy darab tégla volt.
Olyan mérges lettem, hogy elkezdtem velük ordibálni. Mondtam nekik, hogy még egyszer meg ne lássam, hogy ezt merik csinálni. Szégyellve tettüket, a havat rugdosták maguk előtt.