2011. február 16., szerda

Áram

Posted in , by lebegőlány | Edit
A nap végére nagyon fáradt voltam. Felfeküdtem az ágyamra, ami egy jáde köves masszázs ágyként is működik. Szépen elfér a szobámban. Felfekvés előtt még bedugtam a konnektorba a hajvasalómat, aminek még régebben eltört az egyik fele, de egyenlőre egybe van és vasal valamit, csak inog.
Bekapcsoltam az ágyat és beállítottam egy programot. Ezután elővettem a telefonomat és elkezdtem játszani rajta.
Bő félóra elteltével, még mindig a telefonomon pötyörésztem. Olyan érzésem támadt, mintha bizseregne a kezem. Rá kellett jönnöm, hogy az áram rázza a kezem. Lenéztem a laminált padlón lévő elosztóra, ahol a hajvasalóm vasa izzót és szikrázott.
Nagy nehezen kiszedtem a telefont a görcsölő kezem fogásából. Óriási erőfeszítésembe tellett, hogy kikászálódjam a zárlatos ágyból.