2011. február 15., kedd

Testnevelés óra

Posted in , by lebegőlány | Edit
Az iskola tornaterme nem tartozik a legkisebbek közé. Ezen a napon hét ágra sütött a nap. A terem linoleum helyett parkettával volt kirakva.
A radiátor az ablak alatt, fa rácsozattal volt ellátva, előtte szorosan a pad állt.
Épp sorakozó volt, a többiek tornasorban álltak. Csak lányok voltunk.
Én a padon álltam, mikor odajött az egyik "menő" osztálytársam. Fél fejjel alacsonyabb nálam, hosszú haja van és jóval testesebb mint én. Lenézően végigmért, elmondta a megjegyzését szokás szerint. Nagyon felbosszantott, visszaszóltam neki, ez mint engem, őt is meglepte. Ezután elkezdte rugdosni és húzogatni a padot alattam. Erősen kapaszkodtam a rácsozatba, ami diadalmasan bírta a hajszát. Nem sikerült neki lerázni a padról. Közben ment az egymás szidása, áldása.
Már kezdett fáradni, fogtam magam és egy erőteljes rúgással fejbe találtam rázás közben és elvesztette az eszméletét pár percre.
Az esett után nem kezdett velem ki többet.